tiksindim.


facebook'ta karşılaştığım, benden yaşça küçük, arkadaşın yeni nesle uyarlanmış büzük "kiss me" imajlı dudak fotoğrafını görmek. fotoğraf karesinde telefonla kendini çekmek için uzatılmış irice kolunu faketmek. ve  açılı fotoğraf çekmek için harcadığı zamana acımak... üstüne üstlük fotoğrafın altına yapılmış yorumlara bakmak ve akabinde baktığıma pişman olmak...bkz yorumlar:

bi erkek: anam anam fotoya bak way way way..
bi kız :    sexy girl :)
bi kız :    güselliğe bak, yirim yirim...
bi kız :    ben ide ye beni de ye ( tahminimce üçü arasında birbirini kıskanan ama belli etmeyen iğrenç bi kankilik ilişkisi var)
öteki kız tekrar : seni de yerim onu da yerim.
bi erkek : ama kıskanıyorum hıh...

peki efenim bu kızın bir kaç yıl önce "metal dinlerim son metalciyim style"  takılmasına ne demeli?..acı çekiyorum.

0 yorum: