tümen tümen duman.

havada bunalım kokusu mu var?
bi'şey içimi kemirip duruyor ama ne olduğunu anlamış değilim. du bakalım diyorum, yakında çıkar kokusu. bi kaç ihtimal var aslında. sanırım bunca zamandan sonra sigarayı bırakmayı istiyorum. karar veriyorum demiyorum çünkü zamanında o kararı tümen tümen aldım verdim. hiçbirinde de sigarayı bırakamadım. ama sanırım artık bunu "istiyorum". sigara içenler çok iyi anlarlar ne kadar zor olduğunu. hele ki o lanete ölümüne bağlıysanız.. herşeyden önce, dişlerimi sapsarı yaptı meret. bu yaştan sonra da inci gibi beyazlatamayacağıma göre, en yakın u'dan dönmem gerek. şu an bi sigara yaktım. çünkü sigarayı bırakmayı isteyip istemediğimi anlamak çok zorlu bi süreç ve bu süreç bol sigara tüketerek geçecek. hele ki bu dönemde etrafımda bana "sen sigarayı mı bırakıcaksın? ahaaaha güleyim bari" diyecek olan arkadaşlarımı düşündükçe bi paketi bi bardak çayla tüketesim geliyor.

2010 bana ne mi versin? sigarayı bırakma gücü... şimdilik bu kadar.

0 yorum: