yahu hayat ne zor...

mis gibi sigarayı bırakıcaktım. şimdi sigaraya zam gelince moralim bozuldu. daha çok içmeye başladım. bi de şu finaller...off final zamanı sigara bırakılırmı ya...bu arada şuanda klavyeme kahve döktüm. birazdan hiç birşey yazamayabilirim :)) bir bedevi bu kadar mı bahtsız olur? evet anca bu kadar olur... bi de ne zaman hayattan şikayetçi olmaya başlasam anında karşılığını alıyorum tokat gibi. şimdi de klavyem bozulucak. hadi bakalım...

2 yorum:

capoupascap dedi ki...

benim klavyem duruyor, gerekirse veririm fıstık ;) her şeye de moralini bozma :) öperim.

denizEMEK dedi ki...

yok yav çalışıyo ilginç bir şekilde :) eheh :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu